"מומלץ לבדוק את מפלס שמן המנוע לפני כל נסיעה.
על מנת שקריאת מפלס שמן המנוע תהיה נכונה, מקם את האופנוע על משטח ישר ללא שיפוע ובצע את המדידה.
מפלס שמן המנוע אמור להיות בין סימון המינימום לסימון המקסימום. במידה ומפלס השמן נמצא מתחת לסימון המינימום, יש להוסיף שמן עד לסימון המקסימום ולגשת למוסך לצורך בדיקה. למידע מפורט יותר נא עיין בספר המשתמש."
"מומלץ לבדוק את מפלס נוזל הקירור לפני כל נסיעה.
על מנת שקריאת מפלס נוזל הקירור תהיה נכונה, מקם את האופנוע על משטח ישר ללא שיפוע ובצע את הבדיקה.
מפלס נוזל הקירור אמור להיות בין סימון המינימום לסימון המקסימום שבחלונית הבדיקה.
מפלס נוזל הקירור עלול לעלות בזמן עבודת המנוע וכתוצאה מהתחממותו ולרדת כאשר המנוע מתקרר, מצב זה הינו תקין.
למידע מפורט יותר נא עיין בספר המשתמש."
"ללחץ אוויר נכון בצמיגים יש חשיבות רבה. אי הקפדה על לחץ אוויר נכון עלולה להביא לשחיקת צמיגים מואצת ולהשפיע על התנהגות האופנוע.
יש לבדוק את לחץ האוויר כאשר הצמיגים קרים (הכלי לא נסע למרחק העולה על 1.5 ק""מ במהלך 3 השעות האחרונות).
למידע מפורט יותר לגבי לחץ ניפוח לדגם ספציפי, נא עיין בספר המשתמש."
"רוב הדגמים החדשים מצויידים במערכות הזרקת דלק ובממיר קאטליטי.
על מנת למנוע נזק למערכות אלו, מומלץ להשתמש בדלק נטול עופרת באוקטן RON95 או גבוה יותר.
למידע מפורט יותר נא עיין בספר המשתמש."
"כדי להאריך את חיי המצבר וכדי להבטיח שהוא יספק את הכוח הדרוש כדי להתניע את האופנוע, עליך לשמור על
טעינתו. כאשר האופנוע נמצא בשימוש רגיל, מערכת הטעינה של האופנוע מסייעת לטעון אותו במלואו. אם אתה
משתמש באופנוע שלך לעתים רחוקות או לנסיעות קצרות, הסיכוי להתרוקנות המצבר עולה.
מצברים נוטים לפרוק את עצמם. זו תופעה רגילה שתלויה בהרכבו הפנימי של המצבר. קצב הפריקה תלוי בסוג
המצבר ובטמפרטורת הסביבה. קצב הפריקה עולה עם עליית הטמפרטורה. כל 15 מעלות מכפילות את קצב
הפריקה.
אביזרים חשמליים כגון שעונים דיגיטליים וזיכרון ממוחשב צורכים זרם מהמצבר גם כאשר מתג ההצתה
סגור. השילוב של צרכני זרם מסוג זה וטמפרטורות גבוהות יגרמו למצבר טעון
במלואו להתרוקן תוך כמה ימים.
אם אתה רוכב על האופנוע לעתים רחוקות, יש לטעון את
המצבר בעזרת מטען אלקטרוני מתאים לפחות אחת לשבוע. למידע מפורט יותר נא עיין בספר המשתמש."
"בדוק אם יש כמות מספקת של דלק במיכל ואין נזילות.
בדוק אם יש מספיק שמן מנוע.
בדוק תקינות צמיגים ואת לחץ האוויר.
בדוק את פעולת ההיגוי שהיא חלקה ללא נעילות.
בדוק את הבלמים, תקינות רפידות הבלם, גובה מפלס נוזל בלם ותפקוד תקין של הידיות.
בדוק את תפקוד המצערת ושהיא לא נתפסת.
בדוק את מפלס נוזל הקירור ושאין נזילות.
בדוק את תקינות האורות.
למידע מפורט יותר לגבי דגם ספציפי נא עיין בספר המשתמש."
"על מנת לשמור על מערכת הדלק נקייה ועל ידי כך לשמור על תקינותה לאורך זמן, אנו ממליצים להשתמש בתוסף דלק המיועד לאופנועים/קטנועים.
התוסף המומלץ על ידינו הוא: MOTUL Fuel System Cleaner
איננו ממליצים על תוספי שמן."
"על מנת לשמור על אורך חיי המנוע חשוב מאד לבצע את ההרצה על פי הוראת היצרן.
בזמן ההרצה חשוב להימנע מפתיחות מצערת פתאומיות, תאוצות אגרסיביות והפעלת עומסים חריגים על האופנוע.
חשוב ביותר לבדוק חום מנוע במהלך הנסיעה על מנת למנוע מהמנוע להתחמם חימום יתר."