סקירה כללית
מאז השקת אופנוע הנינג'ה 250R בשנת 2008, לא קם אופנוע ספורט מרגש כל כך בקטגורית הביניים A1 עם יכולות וביצועים כמו ה-Ninja 400 החדש. עם מנוע בנפח 399 סמ"ק חדש לחלוטין, שלדה קשיחה וספורטיבית ששואבת אלמנטים הנדסיים מה-H2 האימתני של קוואסאקי, והספק שמנצל כמעט עד תום את המותר בקטגוריית A1 ה-Ninja 400 החדש הוא חיית כביש-מסלול. לא מספיק לכם?
אז בוודאי תשמחו לגלות שלמרות העלייה בהספק במומנט ובנפח, אופנוע הנינג'ה 400 קל בלא פחות מ-8 קילוגרמים מה-Ninja הקודם, ומציג משקל קליל של 168 קילוגרם בלבד.
A1 ניתן לרכב בדגם Ninja 400 עם רישיון A1
*המחיר כולל אגרות רישוי, הוצאות רישוי ומע"מ. מחיר זה הינו מחיר סופי לצרכן (מחיר "על הכביש")
דרגת זיהום 4
*הדרגה מחושבת לפי תקנות אוייר נקי (גילוי נתוני זיהום אוויר מרכב מנועי בפרסומת), התשס"ט - 2009
תקציר מאפייני דגם
- מסגרת
- שלדת צינורות Trellis שלדה פלדה מחוזקת
- מתלה קידמי
- מזלג טלסקופי 41 מ"מ
- מתלה אחורי
- שיכוך גז UNI TRAK
- בלם קדמי
- דיסק 320 מ"מ
- בלם אחורי
- דיסק 310 מ"מ
- צמיג קדמי
- 110/70-17
- צמיג אחורי
- 140/70-17